Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

dinsdag 17 juli 2012

DT werk Scrapcorner

Wat vind ik het leuk om terug te zijn bij de Scrapcorner


Daar mag ik terug komen in het DT Team.
Wat ben ik daar blij mee. Ik kom daar het team versterken.
Mijn collega,s uit het DT team zijn, Corine, Milnie, Wil, Hanny en Dilly.
Zij maken zulke prachtige creaties zeker een aanrader om bij deze dames langs te gaan.
Ageeth dank je wel, Ik heb er ontzettend veel zin in.
En ga er mijn stinkende best voor doen.
 Om mijn creaties aan jullie te tonen.

Groetjes Ilonka

1 opmerking:

  1. ooooooooo, wat geweldig
    een mooi compliment voor je
    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer